torsdag 18. februar 2010

En dame kom plutselig inn på mitt rom

Nå er jeg SÅ sliten at jeg nesten ikke greier å løfte armene! Sånn egentlig hadde sengen vært neste stoppe sted, men nei.. Jeg har en oppgave å skrive. Skal skrive praksisrapport som skal inn i morgen! Og i den skal jeg knytte et fagdidatisk emne opp til praksisen. Jeg har valgt meg evnet kroppsøvinglærerrollen. Der vet dere det.

I dag hendte det meg noe rart, igjen! Jeg hadde nettopp kommet hjem fra skolen, satt meg på hybelrommet mitt på dataen klar for å hive meg over oppgaven. PLUTSELIG hører jeg at noen LÅSER OPP DØRA INN TIL ROMMET MITT!
og PLUTSELIG kommer det en GAMMEL DAME INN PÅ ROMMET MITT :O - Oi, oops, det var vist feil, oi, unnskyld, feil rom, stammet hun på skikkelig sognedialekt, med mindre det var gebrokkent norsk, noen ganger hører jeg ikke forskjell, sorry!
MEN HALLO! HJELP! LÅSTE SEG INN PÅ MITT ROM! Det var sikkert ei som jobbet for studentskipnaden, de har universal nøkler til ALLE studenthyblene i Sogndal da, men uansett! Hmm.. Tenk om jeg nettopp hadde dusjet og stått her klin naken, da hadde jeg slått!



Nå, oppgave!

1 kommentar:

  1. Da hadde jeg blitt redd! Ho kunne iallefall ha banka på først uansett!

    Ja jeg tror vi er rundt 12 i klassen som vil dra til london fordelt på to skoler. Så nå blir det skikkelig kamp om plassene. Det er iallefall 5 plasser på den ene skolen... Den andre skolen er litt mer uvisst. hehe.

    SvarSlett