tirsdag 23. februar 2010

Mens alle andre ligger å drar seg eller er på fjellet i sin vinterferie, sitter jeg og leser til eksamen i min vinterferie. Eller studieuke som det heter på høgskolen, for du har jo egentlig ikke vinterferie når du går på høgskole, men lærerene våre har vært snille med oss og lagt mange studiedager til en uke, sånn at vi har en hel uke fri :D Eller "fri". Ja altså, uansett, de skjønner jo at vi ikke akkurat sitter dag ut og dag inn å leser! Jeg leser faktisk, eller jeg prøver. Du vet, det har mye med konsentrasjon , motivasjon og sikkert flere -sjon ord, å gjøre. Jeg har vel motivasjon, men konsentrasjon? Næh, den er det verre med! Jeg eier veldig lite konsentrasjon :( Desverre. Og at på til er jeg veldig rastløs!



(I mangel på noe vettug å vise, får dere et bilde av meg, et useriøst bilde, grunnet at jeg er litt useriøs;))

Så kan jeg ikke la være å nevne OL gullet i går :D HURRA FOR NORTHUG OG "PØLSA"!! Det var så fortjent, så fortjent. Men hvor var svenskene? Ute i skogen? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar