søndag 14. februar 2010

Niderman

Heihå :)
Er tilbake fra to herlige og lærerike uker i Trondheim. Vært på praksis. Tenkte jeg skulle slenge inn et innlegg før jeg stikker på skolen. Det var tungt å stå opp i dag! Etter at jeg har tilbringt nesten 12 timer på buss fra klokken 20.00 lørdag til 11.15 i går morges. Da kom jeg endelig til Sogndal igjen.! Det var litt trist da å reise fra Trondheim! Elsker Trondheim ;) Men det er godt her i Sognndal og! :D Veka begynner onsdag, altså studentuka her i Sogndal! Så fredag blir det Vassendgutane :D Og lørdag den 27. skal jeg på A1 :D :D Hoho, memories!

Uansett, på natt bussen fra Trondheim til Førde, det må SÅ klart hende meg ett eller annet på den bussen! Vi har jo tidligere den episoden med han i bagasjerommet! Har jeg fortalt den!? Uansett, det var nesten ingen på bussen da vi reiste fra Trondheim. Jeg hadde okkupert to seter, slått bakover begge seteryggene og lagt meg til rette. I løpet av turen kommer det et eldre par og setter seg bak meg. Og han mannen er seriøtst NIDERMAN! (for dere som har sett Stig Larsson filmene, for dere som ikke har det, HAN VAR SVÆR!) Og han skulle true seg ned på det ene sete bak meg. Han tok så STOR plass. Sete dirret og han lente seg over setet mitt og satt å så på meg mens jeg sov, det føltes i hvert fall som han så på meg. ÆÆÆ! Og dama begynte å gråte osv.osv. Bah..

Sorry, dere får ingen bilder i dag! Må løpe jeg nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar