torsdag 18. februar 2010

Shaun White dere!!

Good morning godt folk :)
Nye dag, torsdag, 18 februar. Snart helg. Min søster og bestekompis fyller begge år i dag! HURRA! Gratulerer med dagen begge to! Jeg selv skal snart på skolen! Først litt kollokvie arbeid, før det blir forelesning der vi skal gå igjennom kollokvie greiene. Boaring info!

Uansett. I natt 04.00 sto jeg opp igjen! Hvorfor? Jo for å se finalen i halfpipe menn. Den MÅTTE jeg ha med meg! SYKT bra av Shaun White. Ingen over, ingen ved siden. Det siste runet hans i går var SYKT! Hoho.. En fryd for øyet!! Jeg skulle gjerne ha postet det runet her på bloggen, men det får jeg ikke til, det har ikke havnet på youtube enda, men gå inn på: http://www.nrksport.no/meisterskap/vancouver_2010/1.6999955

Ja jeg fikk så klart ikke til å lage sånn kobling! Shocking! Uansett, så kan dere se her og:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar