mandag 15. februar 2010

Lensmann kontoret og OL

Oioi, nå blir det TO innlegg på en dag!

Jeg skal egentlig skrive oppgave nå, en oppgave som skal inn på fredag. Og nei jeg har ikke begynt. Og vi skal finne problemstilling selv..

Uansett, jeg ser OL! Jeg er hekta! Jeg elsker sport, jeg er en sportsfrik! Norge har tatt to medaljer i dag, men ikke noe gull.. Men vi har enda ikke sett Nortug og co ;) Og så krysser jeg fingrene for medalje i snowboardcross og Stian Sivertsen! :)

Jeg har laget meg en header, haha, den ble ikke helt hva jeg hadde tenkt, men bedre enn ingenting :) HURRA! Tenkte jeg kunne bruke den gamle, men den sto det blogg.no på.. Dere skjønner problemet der ikke sant ;)

Jeg er forresten et kjent fjes på lennsamann kontoret her i Sogndal! Jeg mister så mange ting at jeg har rett og slett vurderer å bare sitte inne resten av livet ;) Men det skal jeg så klart ikke gjøre! Så jeg får bare ta sjangsen på å miste flere ting! Jeg er en vims! Der var det sagt! :O



Her har dere meg i festliglag ;) Husker ikke mye av den kvelden, men jeg så tydeligvis noe ingen andre så :P Another story!

Heijhå jag må gå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar